Παρασκευή 11 Ιουνίου 2021

ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ-ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΩ ΑΛΛΑ Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΗ[ΟΧΙ ΕΓΩ]ΚΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΣΕ-ΖΗΤΩ Ο ΚΟΒΙΝΤ ΖΗΤΩ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΩΝ] ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΤΗΣ ΣΙΧΑΜΕΡΗΣ ΦΑΡΑΣ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΡΩΜΕϊΚΟ[ΑΝΤΟΛΦ ΧΙΤΛΕΡ]

 ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΜΟΥ ΛΕΓΑΝΕ ΟΤΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ

ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΤΟΥς ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΕ ΝΑ ΞΕΠΛΥΝΟΥΝ ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ ΣΚΟΤΟΝΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΛΕΩ ΟΤΙ Ο ΚΟΒΙΝΤ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΑΡΑΚΙ
ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΙΕΛΥΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΜΟΥ
ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΙΡΑΞΕΙ ΕΜΕΝΑ.Μπορει να ήμουν τυχερός με το θέμα της οικονομίας ήμουν όμως άτυχος με το θέμα της υγείας...αφού κανείς δεν ξέρει το τι κατάληξη θα έχει το εμβόλιο που έκανα..ενώ εσείς που δεν κάνατε θα ζήσετε φτωχοί μα υγιείς.Και αισθάνομαι άσχημα που φτωχυνατε ενώ εγώ ευημερω.


Ο ΙΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΔΙΚΤΥΩΣΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΦΟΥ ΕΣΚΟΤΩΣΕ ΠΟΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΧΤΡΟΥΣ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕ ΠΕΙΡΑΞΕΙ

ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΦΕΒΤΙΚΑ ΙΔΙΩΣ ΟΤΑΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ [[ΑΧΡΗΣΤΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΤΑ]] ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΘΥΡΩΡΟΥ.

ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙα το υγιές δικαιο και εφαρμόσουν το άδικο. 


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα